انجمن ملی خرمای ایران برای دومین سال قصد دارد در راستای سیاستهای خود در خصوص ارتقاء سطح بازاریابی شرکتها و حضور موثر صنعت غذای ایران در عرصه تجارت بین الملل، با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ، در پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی استانبول مشارکت نماید.
به گزارش لقمه، انجمن ملی خرمای ایران برای دومین سال قصد دارد در راستای سیاستهای خود در خصوص ارتقاء سطح بازاریابی شرکتها و حضور موثر صنعت غذای ایران در عرصه تجارت بین الملل، با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ، در پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی استانبول مشارکت نماید. این نمایشگاه در سال قبل با مشارکت 400 شرکت از 15 کشور و در مساحت 40 هزار متر برگزار گردید، که حدود 42 هزار نفر از 26 کشور جهان از این نمایشگاه بازدید کردند. لازم به ذکر است که همزمان با این نمایشگاه ، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی بسته بندی مواد غذایی (Ipack) برگزار می گردد. · دلایل اهمیت نمایشگاه برای شرکتهای صادرکننده ایرانی : - ترکیه دروازه ورود به بازار پر مصرف کشورهای اروپایی می باشد. - بسیاری از تجار و بازرگانان کشورهای CIS ، عراق، روسیه، خاورمیانه و حوزه مدیترانه از این نمایشگاه بازدید می کنند. - زمینه آشنایی با دستاوردها و تحولات نوین در حوزه صنایع غذایی و بسته بندی و امکان تبادل تجربیات را فراهم می نماید. ·
عناوین نمایشگاه :
- شیرینی و شکلات - کالای کنسروی - نوشیدنیها - چای وقهوه - آب و آبمعدنی - زیتون و روغن زیتون - روغن های گیاهی - ماکارونی و محصولات آردی - فرآورده های گوشتی - خشکبار و تنقلات - خرما و فرآورده های آن - شیر و فرآورده های لبنی - مرباعسل و حلواشکری - غلات و ... - میوه های خشک و تنقلات - افزودنیهای غذایی - غذای کودک غذاهای منجمد - سس های غذا - حبوبات و ادویه جات - سایر محصولات - تجهیزات بسته بندی مواد غذایی و سیستم های اتوماسیون صنایع غذایی ·
هزینه نمایشگاه :
اجاره غرفه به ازاء هر متر مربع 220 هزار تومان و حداقل متراژ درخواستی 12 متر می باشد. (لازم به ذکر است که نرخ رسمی اجاره غرفه حدود 350 هزار تومان می باشد که به منظور ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان و با توجه به یارانه سازمان توسعه تجارت این مبلغ تعدیل شده است ).
خدمات ارائه شده از سوی کانون :
- ساخت غرفه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با طراحی اختصاصی. - چاپ مشخصات غرفه داران در کاتالوگ رسمی نمایشگاه . - تبلیغات عمومی در نمایشگاه.