پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل صنایع شیر ایران؛پگاه به بهترین پیشنهاد در حوزه محصولات جدید و ایده های خلاقانه در راستای گسترش مصرف شیر و لبنیات جوایزی اختصاص خواهد داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لقمه، دومین جشنواره گردشگری خوراک با تکیه برخوراک های ویژه ماه مبارک رمضان در روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۹۷)، دومین جشنواره گردشگری خوراک با تکیه برخوراک های ویژه ماه مبارک رمضان، توسط کانون های دانشجویی گردشگری و هتلداری دانشگاه آزاد واحد تهران غرب برگزار شد.
در بخشی از این مراسم که شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) به عنوان یکی از اسپانسرها حضور پررنگی داشت، سید ابراهیم حسینی طی سخنان کوتاهی، ضمن معرفی مجموعه متبوع خود و اشاره بر تولید بیش از 600 نوع محصول توسط این واحد صنعتی، گفت: محصولات ما با تاکید بر سلامت مصرف کنندگان تولید می شود. درحالی که یک فرد در طی روز امکان مصرف بیش از 12 ماده نگهدارنده که عمدتا سرطان زا هستند را دارد، ما در محصولات خود از نگهدارنده ها استفاده نمی کنیم.
وی خطاب به مسئولین جشنواره گفت: پیشنهاد می کنم در این گونه از جشنواره ها که با محوریت خوراک برگزار می شوند توجه ویژه ای به تولیدات سلامت محور هم بشود چرا که به سادگی و با پیشگیری می وان از بروز بیماری های صعب العلاجی همچون سرطان و یا بیماری های قلبی و عروقی پی گیری کرد و این نیازمند فرهنگ سازی است.
مدیرعامل پگاه در بخش دیگری از سخنانش فراخوانی برا یایده های جدید داد و گفت: از کلیه دانشجویان و اساتید دعوت می کنیم تا ایده های خلاقانه و جدید خود را در اختیار این شرکت قرار دهند.
حسینی تصریح کرد: به همین منظور پگاه به بهترین طرح های تولید محصولات جدید علی الخصوص محصولات عملگرا جایزه ارزشمندی اهداء خواهد کرد. هم چنین از نخبگان دانشگاهی در حوزه تغذیه ، طراحی و ایده پردازی خواست تا طرح ها و ایده ها ی خلاقانه خود را در حوزه گسترش محصولات لبنی ارائه نمایند.
شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را با دیگران در میان بگذارید.
بازگشت به صفحه نخست