راه‌اندازی سامانه «مردم‌دار» برای اعلام تخلفات کیفی کالاها


پایگاه خبری لقمه: سازمان ملی استاندارد ایران اعلام‌کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم‌دار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری لقمه، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد، سامانه مردم‌دار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارش‌ها، درخواست‌ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفی‌گرایی محصولات و خدمات است.

 
شهروندان می‌توانند گزارش مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.
 
درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.
 

خبرنگار: آزاده فضلی

بازگشت به صفحه نخست

در تاریخ ۱۴۰۲ چهارشنبه ۸ آذر
کدخبر:15426منبع:تاریخ انتشار:۱۴۰۲ هشتم آذرلینک خبر: http://www.loghmeh.ir/Pages/News-15426.aspx
پیاده سازی شده با نرم افزار تحریریه، شرکت نرم افزاری الفبای ایده برتر