چندی است که حضور محصولی با عنوان و لوگویی کاملا مشابه لوگوی شبکه ماهواره ای "من و تو" حساسیت زیادی را به همراه داشته است و باعث موضع گیری ضمنی این شبکه شده و این در حالی است که تا کنون اطلاع رسانی صحیح و دقیقی در این خصوص و نحوه حضور این برند در بازار ایران و چگونگی اخذ تائیدیه های رایج نشده است.
به گزارش لقمه، مهدی هادی پور، مدیرعامل شرکت کیوان کاوه با اعلام اینکه ثبت شرکت من و تو در سال 83 و ثبت برند آن در سال 89 با همین شکل لوگو صورت گرفته صراحتاً ثبت این لوگو را پیش از آغاز به کار شبکه مذکور دانست.
وی با اعلام اینکه مراجع نظارتی ذی صلاح تمامی مدارک موجود را بررسی و تائید نموده اند افزود: این مراجع با توجه به حساسیت ایجاد شده از ما خواستند تا عرضه محصول با برند "من و تو" را متوقف کنیم اما با توجه به اینکه در حال حاضر 5 میلیون قطعه از لیبل برند مذکور که طلا کوب است و هزینه تولید هر قطعه آن حدود 100 تومان است، از آنان خواستیم تا مبلغ مذکور را پرداخت کنند تا ما نیز به معدوم نمودن لیبل های مذکور بپردازیم.
هادی پور تنظیم شکایت از شبکه مذکور را مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد دانست را افزود: ما دقیقاً نمی دانیم که زمان تاسیس این شبکه در چه تاریخی است و در این خصوص ماخذی نداریم. وی اعلام آمادگی نمود که کلیه مدارکموجود را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران قرار دهد.