نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه در کودکان ورزشکار(۲) پایگاه خبری لقمه: در مقاله قبل گفتیم علاوه بر دریا...

  با ذرت به جنگ با کم خونی بروید متخصصان تغذیه می‌گویند ذرت به دلیل اینکه غنی از ری...

  دیابت دارید؟ نان چاودار بخورید! نان چاودار به کندی در بدن تجزیه می‌شود و در نتیجه،...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شرایط لازم برای درمان چاقی با جراحی یک متخصص و فلوشیپ جراحی چاقی معتقد است که اگر معایب چاقی و معایب عمل جراحی را برای مقایسه با هم در دوکفه ترازو قرار دهیم، بدون شک معایب چاقی سنگین تر خواهدبود.
همه پنیرهای محلی ایران را بشناسید سطح توقع پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند.
آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.
خواص پای مرغ بی‌شمار بشناسید عصاره پای مرغ، مملو از ویتامین D، ویتامین A، کلسیم، فسفر، منیزیم و اسیدهای چرب، همچنین سرشار از مواد غضروف‌ساز از جمله «سولفات کندروئتین» است که به جلوگیری و ترمیم نکروز و پوسیدگی مفاصل و غضروف‌ها کمک می‌کند.