نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش پخت گل کلم

  در مصرف کشک به این نکات توجه کنید كشك یكی از محصولات لبنی با ارزش است كه به 2شكل صنع...

  ترکیب این دو ماده خوراکی کشنده است ترکیب الکل و کافئین موجب تولید ماده ای سمی در خون ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

حقایقی عجیب درباره چاقی متخصصان سلامت می‌گویند عوامل چاقی در بین افراد فراتر از بی‌تحرکی و پرخوری است اما با این حال مصرف مواد خوراکی ناسالم مانند مواد قندی و نداشتن فعالیت بدنی قطعات اصلی پازل چاقی هستند.
زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.
چگونه یک شماره رند در موفقیت شما اثر می گذارد؟ پایگاه خبری لقمه: در عصر جدید با وجود پیشرفت‌هایی که در اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده، هنوز هم افراد علاقه‌مند به داشتن یک سیم کارت رند هستند! عدهه ای معتقدند این شماره های رند مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت. در این مطلب کاربردها و فواید سیم کارت با شماره رند را بررسی خواهیم کرد.
احیای برجام و نوزایی صنعت گردشگری ایران پایگاه خبری لقمه: احیای برجام و رفع تحریم‌ها و همزمانی با فروکش کردن بیماری کرونا در سطح جهانی، گردشگری ایران را در موقعیت ممتازی قرار می‌دهد تا این صنعت با احیای بازار بین‌المللی خود، فرصتی برای بازنگری سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های داخلی را هم بدست آورد.