نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی برای داشتن رابطه جنسی بهتر با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، 10 ت...

  معجزه جوشانده برگ گیاه "بامبو"در دفع انگل‌های روده ساقه و برگ‌های گیاه بامبو در تقویت دستگاه گوارش و ...

  برای جذب بهتر آهن به همراه غذا، آبلیمو مصرف کنید برای جذب بهتر آهن همراه با غذا نوشابه‌های گازدار و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.
۱۴ ماده غذایی که طول عمر را زیاد می‌کند یک متخصص تغذیه گفت: به جای آنکه به دنبال روش‌های عجیب و غریب باشیم اگر ۱۴ ماده غذایی را در زنجیره غذایی روزانه بگنجانیم نه تنها بسیاری از بیماری‌ها را از خود دور می‌کنیم بلکه طول عمر بیشتری خواهیم داشت.
میوه های دارای کالری منفی کدامند؟ بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند، بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه هایی که چربی را بسوزانند شنیده بودید؟ آیا این میوه ها را می شناسید؟
خودتان دندان هایتان را سفید کنید برای داشتن دندان های سفید و بدون لکه رعایت مواردی که در این مطالب آورده شده را به شما توصیه می کنیم.