نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بدترین و بهترین پیش غذاها را بشناسید فریب ظاهر زیبای پیش غذاها را نخورید، چرا که برخی ا...

  چرا پوست این میوه ضد سرطان است میوه‌هایی که رنگدانه‌های قرمز دارند اعم از هویج، گ...

  زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
دلایل اصلی لاغر نشدن چیست؟ اگر مدتی است عادات غذایی و برنامه ورزشی خود را تغییر داده‌اید اما هنوز هیچ تغییری در اندام‌تان حس نکرده‌اید، شاید وقتش باشد به موارد مشکوکی که مانع موفقیت شما می‌شود، نگاهی بیندازید.
املت در وضعیت قرمز + عکس شاید هر کسی در طول عمرش غذاهای ویژه زیادی را در مکان‌های خاص خورده باشد. غذاهایی که تا سالها و یا تا آخر زندگی طعم آن‌ زیر دندان آدم می‌ماند و با یادآوری خاطره‌اش لحظات شیرینی زنده می‌شود.
تغذیه‌ی مناسب این 9 بیماری را از شما دور می‌کند برای داشتن عمر طولانی همراه با سلامتی و تندرستی لازم است سبک زندگی‌تان سالم باشد. یعنی اینکه تغذیه‌ی درستی داشته باشید و از کارهایی که به سلامتی آسیب می‌زند دوری کنید.