نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  سفیدکننده های طبیعی دندان سفیدی دندان ها به واسطه انواع خوراکی و سیگار و قهو...

  آشنایی با خوراکی‌های حاوی آنتی‌ اکسیدان و ضد‌ سرطان اگر تابحال سالاد میوه درست کرده باشید می دانید که ...

  هله‌ هوله‌ خوری و بلوغ زودرس در دختران متخصصان در یک بررسی جدید دریافته‌اند که هله‌ هوله ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توزیع نذری با طعم سرطان! به گفته وزارت بهداشت و كارشناسان غذای داغ در ظرف های یك بار مصرف پلاستیكی كه از مواد نفتی نشات گرفته است موجب تولید 77 نوع بیماری سرطان زا شده و به هیچ وجه توصیه نمی شود در حالی كه ظروف یك بار مصرف گیاهی بدون عوارض است ولی همچنان هیئت های مذهبی بدون توجه به توصیه ها مواد سرطانی به عزاداران توزیع می كنند
راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.
سفره ایرانی از زبان دکتر حداد عادل سخنرانی دوم دكتر غلامعلی حداد عادل در سلسله سخنرانی های خود با عنوان فرهنگ ایران به موضوع "سفره ایرانی پرداخته است و به صورت اجمالی ابعاد مختلف خورد و خوراک ایرانی را مورد بررسی قرار داده اند.
طرز تهیه ی املت قارچ در مایکروویو ترکیب تخم مرغ با مواد غذایی مختلف، املت های متنوع و متفاوتی را به وجود می آورد که عموما بسیار پر طرفدارند.