نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین غذا برای تسكین علایم سرماخوردگی متخصص داروسازی (گیاهان دارویی) و عضو هیات علمی دان...

  آیا مصرف سیر باعث لاغری می‌شود؟ سیر جلوی اشتها را می‌گیرد، برای همین افرادی که سیر...

  روغن‌های مفید را بشناسید افراد زمانی که نامی از چربی به میان می‌آید، چاقی و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رمضان شیرین برای بیماران قندی همه ما می‌توانیم از این فرصت در وجوه مختلف زندگی بهره بگیریم و به یقین یكی از این موارد كه بر آن تاكید هم شده، توجه به سلامت جسم است. دیابتی‌ها نیز یكی از گروه‌هایی هستند كه باید به این مساله توجه داشته باشند. پس لازم است پیش از آغاز ماه رمضان و روزه‌داری ضمن مشورت با پزشك خود، نكات خاصی را نیز رعایت كنند.
مفیدترین مواد طبیعی برای از بین بردن سموم بدن اگر قصد کاهش وزن دارید، یا می خواهید انرژی بیشتری کسب کنید، پوست صورت شما شاداب تر به نظر آید، در خلق و خوی خود تغییر ایجاد کنید، این چند ماده غذایی را که در این مطلب به آن اشاره شده است، به برنامه غذایی خود بیفزایید.
عادت‌های مفید برای تنظیم کالری بدن سوخت‌و‌ساز یا متابولیسم فرآیندی حیاتی است که وظیفه تنظیم مصرف کالری حاصل از مواد غذایی و کمک به کاهش ذخایر چربی در بدن را برعهده دارد.
گزارش تصویری اختصاصی از تور قطار گردشگری تهان_شمال (سوادکوه) پایگاه خبری لقمه: تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.