نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با خوراکی های ضد سرماخوردگی خانگی همیشه با شروع فصل پاییز، آمار ابتلا به سرماخوردگی ...

  کاهش وزن هنگام شیردهی پایگاه خبری لقمه: شیردهی نیاز به دریافت غذای اضافی...

  شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید همه ما دوست داریم وزن متعادلی داشته باشیم. افراد ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مُسکن هایی که بلای جان می شوند! این قرص‌ها قرار است دوست شما باشند، همدم‌هایی كه درد شما را آرام كنند و نگذارند اذیت شوید، اما گاهی خود آنها باعث می‌شوند كه مشكلاتی بسیار خطرناك پیش بیایند، شما باید حتما این نكته‌ها را در مورد مسكن‌ها بدانید.
نوشابه‌خوارترین مردم دنیا پاک شدن سینک ظرفشویی، حل کردن رسوب آهک و آدامس و یخ زدایی بهترین خدماتی است که از نوشابه‌ها بر می‌آید؛ حال قضاوت کنیم چنین ماده‌ای چه بر سر معده و دستگاه گوارش خواهد آورد.
چرا قهوه در ایران گران است؟ قهوه که پس از آب ارزان‌ترین نوشیدنی در جهان است در اولویت 10 واردات قرار دارد و کالای لوکس ایرانی محسوب می‌شود لذا قهوه کیلویی 35 هزار تومان به قیمت کیلویی 120 هزار تومان فروخته می‌شود.
بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.