نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  حقایقی درباره "تاریخ انقضا"ی موادغذایی برای بسیاری از ما بارها اتفاق افتاده که مقابل یخچا...

  درباره سوپ های آماده چه می دانید؟ آیا تا به حال سوپ‌های آماده یا نیمه آماده‌ای را که...

  هندوانه، فشار خون چاق ها را کم می کند تحقیقات اخیر محققان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نشان ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فست فودها زیر ذره بین متخصص تغذیه! فست‌فودها، چه خوب چه بد، چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید، واقعیت دنیای امروز هستند و رژیم غذایی ما را تغییر داده‌اند.
12 علامت و هشدار که نشان می دهد به اندازه کافی آب نمی نوشید اگر به مقدار کافی آب ننوشید و به انداز کافی آن را دریافت نکنید بدنتان دچار یک سری علائم و مشکلات خواهد شد در ادامه به آنان اشاره می کنیم.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
مهم‌ترین علل پنهان چاقی اگر غذایتان زیاد است و تحرک‌تان کم، نباید از چاق شدن‌تان تعجب کنید. اما اگر غذای چندانی نمی‌خورید و تحرک‌تان هم چندان کم نیست، حق دارید اگر از افزایش وزن‌تان یکه بخورید...