نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  زرده تخم‌مرغ به اندازه سیگار مضر است! لقمه: نتایج یك آزمایش جدید نشان داده است كه وقتی ص...

  رب‌های گوجه فرنگی غیر مجاز خانگی با نگهدارنده فراوان پایگاه خبری لقمه: مدیر آزمایشگاه غذا و داروی دانشگ...

  هویج بستنی یا فالوده بستنی؟ در این روزهای گرم وقتی تشنه می‌شویم، حاضریم از هر ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه دکتر کرمانی برای غذا خوردن و لاغری اگر تا به حال رژیم هایی که امتحان کردید در راضی نگه داشتنتان ناموفق بوده اند به خواندن این مقاله ادامه دهید.
101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.
با سوختگی‌های خفیف در آشپزخانه چه کنیم؟ مثلث آتش از 3 عامل گرما، اکسیژن و ماده سوختنی تشکیل‌شده و بی‌شک سهل‌انگاری در رعایت نكته‌های ساده ایمنی آشپزخانه، می‌تواند با ایجاد این مثلث خانه‌تان را به آتش بکشد...
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.