نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا باید اسفناج بخوریم؟ اسفناج گیاهی سرشار از کلروفیل و پروتئین است که نه ...

  چه غذاهایی برای بیماران دیابتی مناسب هستند؟ مسئول تغذیه بزرگسالان در دفتر بهبود تغذیه وزارت به...

  سیب معجونی برای درمان بسیاری از دردها سیب از جمله میوه‌هایی است که در همه فصل‌های سال بی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

15 خوراکی افزایش دهنده طول عمر دوست دارید همیشه سالم و تندرست باشید؟ ما در این مقاله 15 خوراکی را که مصرف منظم آن سلامت و تناسب اندام تان را تضمین می‌کند، ذکر کرده ایم.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
غذاهایی برای کنترل فشار خون/ آیا جنس و چاقی تاثیر دارد؟ امروزه بیماری هایی را که به نام بیماری های متابولیک می شناسیم ارتباط نزدیکی به شیوه زندگی دارد که یکی از این بیماری ها فشارخون بالا است.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.