نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ارتباط سرطان معده با مصرف نمک توصیه شده است که مصرف روزانه نمک درحدود ۶ گرم یعن...

  تأثیر عجیب سوپ مرغ در سرماخوردگی آخرین تحقیقات علمی نشان می دهند که سوپ مرغ می توان...

  این میوه‌ها و خوردنی‌ها را نباید در یخچال بگذارید Natural news در گزارش اخیر خود فهرستی از آیتم‌های...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کابوس قارچ‌های سمی از کرمانشاه تا تهران پایگاه خبری لقمه: به نظر می رسد مردم از وجود قارچ های سمی اطلاع چندانی ندارند و اقدام و اطلاع رسانی به موقع دستگاه ها و نهادهای ذیربط می توانست از بروز بحران مسمومیت با اینگونه قارچ‌ها پیشگیری کند.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
نقدی بر فیلم مستند « سالسوس » ساخته آریان عطارپور پایگاه خبری لقمه: كیفیتِ ناخوشِ زندگی انسانِ مدرن مستندی طنازانه و انسان محور، درباره لزوم توجه به سلامت جامعه
با این پنج غذای معجزه آسا شکم خود را کوچک کنید تحقیقات جدید نشان می دهد که این غذاها می توانند در کوچک شدن دور کمر افراد موثر باشند و در نتیجه منجر به سلامتی بیشتر آنها شود.