نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه پوستی لطیف داشته باشیم تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان ثابت می‌کند که ت...

  ایمپلنت بهترین روش درمان برای دندان‌های از دست رفته رئیس نخستین کنگره بین المللی ICOI در منطقه خاورمیا...

  چگونه غذا بخوریم تا فشار خون نگیریم وزارت بهداشت مجموعه‌ایی از دستورالعمل‌ها در رابطه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عوامل تغذیه‌ای کم‌خونی را بشناسید وقتی صحبت از کم‌خونی می‌شود، همه فکر می‌کنند منظور کمبود آهن است اما کم‌خونی می‌تواند ده‌ها علل مختلف داشته باشد که فقر آهن تنها یکی از آنها است. اگر همیشه احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنید یا با کمی فعالیت بدنی دچار تنگی نفس می‌شوید، سریع به سراغ قرص‌های آهن نروید!
پیاده روی ۱۵دقیقه ای بعد از غذا، خطر بروز دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد نتایج بررسی ها نشان می دهد، پیاده روی ۱۵ دقیقه ای مدتی کوتاه پس از صرف غذا بهترین راه برای پیشگیری از بروز دیابت نوع ۲ در بزرگسالان است.در حالی که خوابیدن یا نشستن برای تماشای برنامه های تلویزیونی یکی از عوامل خطر در بروز این بیماری است.
راه‌های درمان انزال زودرس با طب سنتی انزال زودرس یکی از شایع‌ترین شکایات مردان در مراجعه به پزشک است. حدود یک‌سوم مردان از این مشکل رنج می‌برند که این میزان برحسب سن، نژاد، محل زندگی و عوامل دیگر در جوامع مختلف متغیر است. زودانزالی از مهم‌ترین علل سردی روابط زوجین است و گاهی از علل ناباروری نیز محسوب می‌شود.
خیار برای چه کسانی مضر است؟/فواید خیار برای سلامتی این مقاله به محتوای تغذیه‌ای خیار، فواید سلامتی احتمالی آن، نکاتی برای خوردن یا استفاده از خیار، و هرگونه خطر بالقوه سلامتی می‌پردازد.