نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ایمپلنت بهترین روش درمان برای دندان‌های از دست رفته رئیس نخستین کنگره بین المللی ICOI در منطقه خاورمیا...

  خوردن در حین راه رفتن سبب افزایش وزن و چاقی می‌شود خوردن در حین حرکت و راه رفتن می تواند منجر به افزا...

  عادت‌های ضدسلامت در تعطیلات عید متاسفانه بیشتر ما ایرانی‌ها آن‌طور که باید از تعطی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
خوراکی‌هایی با کالری منفی و صفر کدامند مواد غذایی کم کالری، می توانند به کسانیکه به دنبال کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که، بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
ضررهای مصرف زیاد چای سیاه نوشیدن یک فنجان چای داغ پس از یک روز پرمشغله می تواند خستگی را از تن درآورد. قرن هاست که از این نوشیدنی داغ و آرام بخش، برای آرام کردن ذهن و بدن استفاده می شود.