نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پروتئین زیاد ، علت از کارافتادن کلیه ها طبق بررسی ها هر آمریکایی 7 برابر و هر اروپایی 5 بر...

  شکلات تلخ و تاثیر آن بر سلامت لقمه: تحقیقات زیادی راجع به فواید شکلات تلخ انجام ...

  چگونه غذا بخوریم تا فشار خون نگیریم وزارت بهداشت مجموعه‌ایی از دستورالعمل‌ها در رابطه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
درویش پور: چرا منتظر نوروز نباشیم؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل برج میلاد گفت: ما در محدوده پر التهابی از زمین زندگی می کنیم؛ نوروز اگر می تواند بهانه ای باشد برای همدلی چرا بر چشم نگذاریمش؟ نوروز با خودش رنگ می آورد و بر سیاهی و تیرگی غلبه می‌کند؛ چرا منتظرش نباشیم؟
این مواد غذایی با این داروها نمی‌سازند بعضی از خوردنی‌ها با بعضی از داروها مانند ایبوپروفن یا پاراستامول نمی‌سازند و امکان دارد ترکیب مواد غذایی با این داروها نتایج بدی روی سلامتی بگذارد.