نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آبلیمو، مسمومیت را درمان نمی کند! در هنگام مسافرت بهتر است از لبنیات، سبزیجات و میوه...

  10 روش طبیعی برای درمان سرفه پایگاه خبری لقمه: اگر سرفه تان بیش از یک هفته طول ...

  تغذیه فوتبالیست ها فوتبال، ورزشی است مبتنی بر قدرت، سرعت و مهارت که ه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش وزن با برداشتن چربی اضافی محققان آمریکایی با هشدار درباره برداشتن چربی‌های اضافی بدون در نظر گرفتن شرایط جسمانی و سلامتی تاکید کردند که برداشتن چربی‌ها فقط در شرایط خاصی جایز است.
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
پخت پیتزا در یک آشپزخانه کاملا آنلاین پایگاه خبری لقمه: ساختن یک اپلیکیشن پرطرفدار آرزوی بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای آی‌تی و استارت‌آپ است. دنیایی که این روزها می‌توان درآن پیتزای موردعلاقه‌تان را با چند کلیک خودتان درست کنید.
تغذیه‌ خوب علیه آلودگی هوا از همان‌جایی که نشسته‌اید، نگاهی به بیرون بیندازید. آسمان چه رنگی است؟ احتمالا رنگ اصلی آسمان هم بتدریج یادمان خواهد رفت و به همین آسمان دودگرفته عادت خواهیم کرد. جرات می‌کنید پنجره را باز کنید؟ جرات می‌کنید چند نفس عمیق بکشید و هوایی تازه کنید؟