نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین زمان برای خوردن سالاد مسئله مهمی که مورد سؤال بسیاری از افراد می‌باشد، ب...

  آسکورفیت بخورید! سرما نخورید! روزانه mg 5000 ویتامین C جهت پیشگیری از آنفولانزا...

  کمبود ویتامین C، موجب افزایش کلسترول بد در افراد می‌شود عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با بیان ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

40 نکته تغذیه‌ای و بهداشتی در تهیه و عرضه غذا بنا بر اعلام متخصصان سلامت، شرط اصلی سالم زیستن برخورداری از تغذیه صحیح است و تغذیه صحیح یعنی رعایت دو اصل تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه. به این معنی که به مقدار کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن در غذای روزانه استفاده کرده و این میزان نیاز نیز انواع مختلف مواد غذایی در بر گیرد.
کاربردهای زیبایی و رژیمی روغن نارگیل لیست زیر 10 روش را آموزش می دهد که باعث می شود روغن نارگیل در روتین روزانه شما قرار بگیرد و بتوانید محصولات شیمیایی و سمی را برای همیشه از زندگی خود بیرون کنید.
داروهای گیاهی کاهش وزن حاوی شیشه هستند دکتر ناصحی با هشدار نسبت به مصرف داروهای لاغری در زنان گفت: :« عده ای از افراد سودجو از تمایل خانم ها برای کاهش وزن استفاده می کنند و با توصیه های غیر علمی و تجویز برخی از داروها که به عنوان داروهای گیاهی مطرح می شوند و حاوی مواد محرک روانی هستند انها را به ورطه اعتیاد میکشانند.
چگونه از سرماخوردگی پیشگیری کنیم؟ شستن دست‌ها! ویروس سرماخوردگی از طریق قطر‌ه‌های میکروسکوپی بیمار منتقل می‌شود. بیمار عطسه می‌کند و قطره‌های ریز در هوا اسپری و روی سطوح اطراف پخش می‌شوند. یا بیمار درون دست خود عطسه می‌کند و با لمس اشیاء، ویروس به همه اشیای دوروبر منتقل می‌شود.