نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  موادغذایی جایگزین ماهی در تامین امگا۳ ماهی یک منبع سرشار از امگا۳ و اسیدهای چرب اشباع نش...

  با این غذاها بهتر بیندیشید مغز برای تمركز و احساس قدرت و توان نیاز به غذا دار...

  پیشگیری از سرطان‌ با تغذیه امروزه به طور گسترده‌ای در تمام دنیا این باور که م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بادمجان، سرشار از ویتامین بادمجان، سرشار از ویتامینیک فنجان ‏بادمجان‬ خرد شده 35 ‫‏کالری‬، 0 گرم چربی، 8 گرم کربوهیدرات، 2.5 گرم فیبر و 0.83 گرم پروتئین دارد.
باورهای غلط درباره رژیم های غذایی امروزه اطلاعات فراوان و حتی اشتباه در مورد تغذیه‌، تشخیص یک الگوی صحیح تغذیه‌ای را دشوار کرده است.
با آشپــزی هم می توان ثروتمند شد لقمه: دنیای آشپزی با عطرها و رنگ‌هایش هر كسی را می‌تواند به سوی خود جلب كند. شاید كمی دور از ذهن باشد كه آشپزی به عنوان یك حرفه، راهی برای ثروتمند شدن باشد اما در دنیای خوش طعم آشپزی، این اتفاق به كرات افتاده است.
آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟/با بهترین روش های فریز کردن مواد غذایی آشنا شوید آیا فکر می‌کنید خوراکی‌های منجمد در مقایسه با محصولات تازه ارزش غذایی کمتری دارند؟ آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است وقت آن رسیده که با این باور نادرست خداحافظی کنید. همه چیز به همین سادگی نیست. چون فریز کردن مواد غذایی شرایط خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، روی ارزش غذایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در این باره توضیح می‌دهد.