نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تغذیه در پیاده‌ روی اربعین پایگاه خبری لقمه: به دلیل وجود برخی بیماری‌ها در ک...

  16 پیشنهاد برای صبحانه از آنجایی كه صبحانه اولین وعده غذایی پس از گذشت 8 ...

  مضرات غذاهای چرب و شور برای دانش‌آموزان مصرف میان وعده و غذاهای شور بین دانش آموزان نه تنه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

طلاق یک زوج جوان به خاطر کشک/زن نه سوغاتی را خواست نه 324 سکه طلا را پایگاه خبری لقمه: زن جوان سوغاتی کشک خشک را در شان خود ندید و تنها پس از چندماه از همسرش جدا شد.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
حذف گوشت از رژیم غذایی ممكن‌ نیست در علم تغذیه، هرمی غذایی وجود دارد كه نشان می‌دهد، روزانه از هر نوع ماده غذایی به چه میزان باید استفاده كرد.
هیچ‌یک از نوشیدنی‌های کفیر در بازار ایران، کفیر نیست! یک متخصص صنایع غذایی تاکید کرد:«هیچ کدام از دوغ هایی که به نام نوشیدنی کفیر در بازار وجود دارد در واقع کفیر نیست چرا که تولید کفیر به لحاظ شرعی در کشورهای اسلامی اشکال دارد.»