نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکاتی در خصوص تغذیه زنان باردار دکتر ربابه شیخ الاسلام تغذیه دوران بارداری را بسیا...

  ضرورت گنجاندن فیبر در رژیم غذایی/میوه و سبزیجات بخورید در حالیکه فیبر برای هضم مناسب، کنترل وزن و سلامت ع...

  ترفندهایی برای جلوگیری از پرخوری‌های شبانه تصمیم «شب‌ها ریزه خواری نمی‌کنم» از خرید در سوپرما...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خرما روی دست تولیدکنندگان باقی مانده پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن خرما از افت شدید قیمت و برهم خوردن بازار خرما از دولت گذشته تاکنون خبر داد و گفت: خرما روی دست تولیدکنندگان باقی مانده و با این وضعیت سازمان تعاون روستایی امسال هم مانند سال گذشته مجبور می‌شود خرمای خریداری شده را دفن کند.
کشک و قره قوروت دشمن پوکی استخوان زهره خدایی در گفت‌وگویی گفت: کلسیم یک نوع ماده معدنی است که وجودش به مقدار کم برای بدن لازم است .وجود این ماده در ساختمان هورمون‌ها و هم در ساختمان استخوان ها بسیار ضروری و مهم است.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.
جوان رکورددار کاهش وزن ایرانی را بشناسید جوان 24 ساله سنندجی که طی مدت هشت ماه و 20 روز، 117 کیلوگرم از وزنش را کم کرده بود، تصمیم دارد تا رکورد خود را در ایران و جهان به ثبت برساند.