نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مضرات نوشیدنی های انرژی زا همه می دانیم که نوشیدنی های گازدار برای سلامت خوب ...

  کله پاچه بخوریم یا نه؟ مصرف کله پاچه به دلیل وجود حجم بالایی از تری گلیسر...

  فواید درمانی طالبی طالبی یكی از بهترین منابع ویتامین آ است و مملو از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روش‌ پیشگیری از ابتلا به سرطانی که مرتضی پاشایی را ازپا درآورد یک متخصص بیماری‎های داخلی اذعان کرد که سن مبتلایان به سرطان‎های معده در جامعه امروزی به زیر 50 سال رسیده است.
با خوراکی‌های سرطان‌زا آشنا شوید بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، ابتلا به 80 درصد سرطان‌ها مستقیم به سبک زندگی ما بستگی دارد.
هنگام آلودگی هوا چه بخوریم و بنوشیم؟ یک متخصص طب سنتی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که برای دفع سموم ناشی از آلودگی هوا، آبمیوه‌های طبیعی مصرف کنند و همچنین با مصرف لبنیات تازه به ویژه شیر می‌توانند دفع سموم را در بدن بهتر کنند تا کمتر دچار عوارض آلودگی هوا همچون تنگی نفس و با نارسایی قلبی شوند.
مخرب‌ترین شیوه‌های كاهش وزن پای صحبت بسیاری از افراد كه می‌نشینیم، بر این باور هستند كه بهترین رژیم غذایی ممكن را در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند به زعم خودشان معجزه‌ای را بیافرینند زیرا در طول یك هفته چند كیلوگرم از وزنشان و چند سانتی‌متر از سایز دور كمر‌شان را كاهش داده‌اند در حالی كه به عقیده متخصصان تغذیه، این اشتباه‌ترین باور ممكن و نادرست‌ترین شیوه‌ای است كه افراد در پیش می‌گیرند و گاهی سلامت خود را به خطر می‌اندازند...