نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای در ایام حج حج از واجبات الهی است که در تزکیه نفس و تعالی روح ...

  مردان چه غذاهایی بخورند؟ برای داشتن یک رژیم غذایی سالم، بهترین راه گنجاندن ...

  رژیم لاغری با عسل عسل، مناسب ترین شیرینی برای افراد چاق، دارای اضافه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

40 نکته تغذیه‌ای و بهداشتی در تهیه و عرضه غذا بنا بر اعلام متخصصان سلامت، شرط اصلی سالم زیستن برخورداری از تغذیه صحیح است و تغذیه صحیح یعنی رعایت دو اصل تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه. به این معنی که به مقدار کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن در غذای روزانه استفاده کرده و این میزان نیاز نیز انواع مختلف مواد غذایی در بر گیرد.
غذاهای ایرانی سالم ترند/لزوم تهیه لیستی از غذاهای سنتی هر استان/غذاهای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی نکنید رییس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران گفت:«روند رو به گسترش بیماری های ناواگیر متولیان سلامت را نگران کرده است ومتاسفانه سن ابتلا به بیماری هایی که در این دسته جا می گیرند نیز در حال کاهش اس تا جایی که بعضی از متخصصان قلب شاهد جراحی های عروق قلب در سنین پایین تر از 40 سال هستند.»
با تنظیم ساعت بیولوژیک بدن، دیگر چاق نمی شوید محققان معتقدند هسته اصلی تنظیم ساعت بیولوژیک بدن در قسمتی از هیپوتالاموس قرار دارد.
راهکارهایی برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها پایگاه خبری لقمه: مهم است که رستوران‌ها، شهرداری‌ها و سایر مراجع مربوطه با همکاری و هماهنگی مناسب، برنامه‌ها و راهکارهای موثری را برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها به کار بگیرند.