نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  26 توصیه تغذیه‌ای به مسافران نوروزی تعطیلات عید که از راه می‌رسد، بازار سفرهای نوروزی ...

  ده خاصیت شکلات خوردن آنها که مرتباً شکلات می خورند کار مفیدی برای قلب ش...

  مصرف مایعات در زمستان چقدر مهم است؟ در فصل زمستان نیز مصرف مقادیر کافی آب و مایعات را ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پوستی شگفت انگیز با غذا غذا خوردن برای ما یك عادت است؛ بر اساس علایق خودمان و عادت‌های غذایی‌‌مان سفره‌هایی را می‌گسترانیم، اما تنها در زمانی كه بخواهیم به هدفی برسیم، مثلا از وزن خود بكاهیم به طور دقیق به آنچه می‌خوریم نظارت می‌كنیم. اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم چه مواد غذایی را چگونه مصرف كنید تا پوستی جوان، شاداب و سالم داشته باشید.
تاریخچه شکلات؛ از قوم مایا تا کیت کت شکلات (به صورت خام یا فرآوری شده) ماده غذایی می‌باشد که از دانه‌های درخت گرمسیری کاکائو به دست می آورند. اولین استفاده ثبت شده از شکلات به سال 1100 قبل از میلاد باز می‌گردد.
جینسنگ چیست؟/ چرا اینقدر مهم شده است/جینسنگ و کاهش وزن یکی از جدیدترین خبرهای تغذیه‌ای که امروزه به گوش می‌رسد اندر خواص جینسنگ است؛ با این همه خبرهای مختلف ممکن است به این فکر بیفتید که واقعاً این جینسنگ برای چه خوب است؟ و یا این که اصلاً این جینسنگ (Ginseng) چیست؟
اگر کودک بد غذا دارید بخوانید بعضی از خردسالان علاقه‌ای به سبزیجات، گوشت و مواردی از این دست ندارند. صادقانه بیندیشید آیا این تمردها الگوبرداری از شما نیست؟ آخرین باری كه مقدار زیادی سبزی، حبوبات یا گوشت خورده‌اید را به‌یاد می‌آورید؟‌ در نزد فرزندتان با به‌به و چه‌چه و شادی از موادی كه كمتر به آن علاقه‌مند هستند میل كنید.