نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  حد مجاز مصرف پروتئین در ورزشکاران چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از 3 ترکیب مهم بدن ا...

  متخصصین تغذیه هالیوودی ها چه می گویند؟ اگر عاشق نوشابه یا هر ماده‌غذایی ناسالم و پرکالری ...

  مراقب مسمومیت با آب باشید! آب مایه حیات است اما آیا نوشیدن زیاد آن برای بدن م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قیمت دلار چه زمانی واقعی می‌شود؟ پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: بنیاد قیمت دلار در بازار ایران مبتنی بر ما به التفاوت نرخ تورم ایران و آمریکا است بنابراین کاهش قیمت دلار نشان دهنده افت تورم است.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر می خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید
فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.
چقدر روغن و چربی مصرف کنیم؟ چربی ها و روغن های خوراکی نقش مهمی در تغذیه ما دارند. بسیاری از فعالیت های روزانه بدن ما با کمک همین ماده خوراکی انجام می شود.