نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراکی‌هایی که رشد مو را زیاد می‌کنند خوردن سبزیجاتی که به رنگ سبز تیره هستند، سرشار از ...

  پیش غذاهای سالم تر فست فودها! راستش را بگویید! اگر دلتان بخواهد یک وعده فست‌فود ...

  تاثیر كفیر بر پوست و مو یكی از نوشیدنی‌‌های بسیار مفید كه در بحث تغذیه بسی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جنجال لاغری با قهوه سبز در اکتبر 3102 شایعه جنجال برانگیزی در خصوص عصاره قهوه سبز که در جنگ با برآمدگی شکم معجزه می‌کند، همه جا پخش شد.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
نحوه قیمت گذاری گوشت قرمز/ آخرین وضعیت بازار پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز را تشریح کرد.
آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.