نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سرد مزاجان و خوردن غذاهایی با طبع سرد اگر افراد بعد از مصرف غذاهایی که طبع سرد دارد، دچا...

  توصیه‌های درست و غلط لاغری را تشخیص دهید لاغر شدن آن قدرها هم سخت نیست. کمی اراده می‌خواهد ...

  انبه تنظیم کننده قندخون افراد چاق اثرات طبی انبه به تازگی بیشتر شناخته شده است و برخ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با 10 روش‌ تشویق کودک به خوردن سبزیجات از آن‌جا که سبزی‌جات دارای خواص فراوانی به خصوص برای کودکان هستند در این‌جا چند راهکار را به شما معرفی می‌کنیم تا کودک شما به خوردن این گروه غذایی تمایل بیشتری نشان دهد.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
کاهش احساس گرسنگی با ورزش متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند که برخلاف یک باور غلط عمومی ورزش کردن نه تنها باعث افزایش اشتها نمی‌شود بلکه همچنین می‌تواند احساس گرسنگی را سرکوب کند.
نباید شیر و چای را مخلوط کرد کلسیم، مهم‌ترین ریزمغذی شیر است که تحت‌تاثیر ترکیب‌های موجود در چای قرار می‌گیرد و غیر از آن، سایر ریزمغذی‌های شیر هم تاحدی در صورت ترکیب با چای تخریب خواهند شد.