نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کمبود ویتامین D عاملی برای بروز بیماری ام اس است عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:کمبود ...

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

  یک سبد غذایی ضد سرطان! ویتامین دی موجود در ماهی می تواند سهم به سزایی در ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

۱۴ ماده غذایی که طول عمر را زیاد می‌کند یک متخصص تغذیه گفت: به جای آنکه به دنبال روش‌های عجیب و غریب باشیم اگر ۱۴ ماده غذایی را در زنجیره غذایی روزانه بگنجانیم نه تنها بسیاری از بیماری‌ها را از خود دور می‌کنیم بلکه طول عمر بیشتری خواهیم داشت.
گوشت پرندگان سموم هوا را دفع می‌کند/تقویت ریه با سنگک یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: در ایام آلوده هوا بهتر است مواد غذایی دارای ویتامین A، E و C مصرف شود. غلات سبوس‌دار مانند نان سنگک، ریه را تقویت می‌کند و گوشت ماهی و پرنده نیز در جذب اکسیژن و خنثی‌کردن آلرژن‌های محیطی مؤثر هستند.
باشگاه توسعه کسب و کار یونسکو ادعای سرطان زا بودن کلوچه نادری را رد کرد به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر سرطان زا بودن محصولات کلوچه نادری به نقل از یک نشریه آلمانی، پس از بررسی‌ها و آزمایشات لازم، سلامت این محصول، بار دیگر تایید شد.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.