نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ترفندهای عجیب و غریب برای كاهش وزن شاید شما برای اینکه وزنتان را کم کنید، دست به هر ک...

  نکات مهم در رژیم درمانی بیماران سلیاکی پایگاه خبری لقمه: با رعایت رژیم غذایی فاقد گلوتن ع...

  16 ماده‌ غذایی پاییزی برای لاغری مسلماً هیچ ماده‌ی غذایی معجزه آسایی وجود ندارد که ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دندان های تان را سمباده نزنید اصولا یک خمیردندان باید تا حدودی حاوی مواد ساینده باشد تا بتواند عملکرد مسواک را در تمیز کردن دندان ها بهبود بخشد. ولی مقدار بیش از حد مواد ساینده در خمیردندان ضدجرم، باعث سایش مینا و عاج دندان شده و فرد را با مشکلات متعددی روبرو می کند.
رژیم های لاغری و ریزش مو رژیم می گیرید که لاغر شوید و با این کار می خواهید اندام متناسب تری داشته باشید و سلامت تان را هم حفظ کنید، اما چند روز یا چند هفته که از شروع برنامه رژیم غذایی می گذرد، موها یکی یکی شروع می کند به ریختن. اگر به وضع قبلی بازگردید، سعی و تلاش تان در این مدت بیهوده بوده است و اگر کاری به کار ریزش موها نداشته باشید هم مشکل دیگری برای خودتان درست خواهید کرد.
طعم‌هایی كه امروزمان را خراب كرد یادش بخیر، آن روزهایی كه دلمان لك می‌زد برای رفتن به مدرسه... روزهایی كه تا زنگ تفریح زده می‌شد با اشتیاق به سمت حیاط مدرسه می‌رفتیم و اولین جایی كه سراغش را می‌گرفتیم «بوفه مدرسه» بود.
جایگاه ایران در بین برترین مقاصد «سفرِ حلال» پایگاه خبری لقمه:در حالی مالزی کشوری است که تقریبا از سال ۲۰۱۵ موقعیت خود را درصدر جدول برترین مقاصد حلال برای سفر و گردشگری، حفظ کرده است، سه کشور عربستان، ترکیه و اندونزی در رقابت جدی برای رسیدن به این جایگاه قرار دارند.