نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطرات زیاده روی در مصرف این غذاهای خوب برخی از مواد غذایی ارزش غذایی بالایی دارند و برای ...

  کلم بروکلی مانع از رشد سرطان سینه می‌شود لقمه: نتایج یک آزمایش جدید نشان داد کلم بروکلی حاو...

  وقتی بیماریم چه بخوریم؟ وقتی که بیمار هستید، داشتن یک رژیم غذایی صحیح و سا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.
آیا خواص سبزی ها با طبخ از بین می رود؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:«برخی از اجزای غذایی و مواد مغذی سبزی ها مثل ویتامین های محلول در آب و ویتامین C نسبت به حرارت و محیط قلیایی بسیار حساس بوده و حرارت می تواند به درجاتی خواص آن را از بین ببرد.» تاکید کرد:«برای حفظ ویتامین C سبزی ها به هنگام پخت، سبزی را به ناگهان در آب جوش بریزید.»
با اشتها و گرسنگی کاذب چه کنیم؟ انرژی‌تان پایین آمده، شکمتان به سر و صدا افتاده است و اخلاقتان هم از یک فرد مهربان و دوست‌داشتنی به فردی عصبی و تندمزاج تبدیل شده‌. گرسنگیتان تبدیل به عصبانیت شده است. این اتفاق برای همه ما افتاده است و می‌دانیم که اصلاً وضعیت خوبی نیست.
گل سرسبد رژیم لاغری ستاره‌ها چیست؟ هر فنجان قارچ فقط 10 کیلوکالری دارد. این ماده‌ی غذایی چربی ندارد و در عوض منبع خوب اسیدفولیک، پتاسیم، ریبوفلاوین، ویتامین B6، سلنیوم، زینک و فیبرهای غذایی است.