نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا صورت پف می کند عوامل مختلف روحی، هورمونی، جسمانی و تغذیه ای می تو...

  راه های داشتن ابروهای پرپشت و پهن پهنای مناسب و پرپشت و خوش فرم تأثیر زیادی در آراست...

  جوان كردن پوست با خوردن زردآلو بتا كاروتن موجود در زرد آلو مانع پینه بستن وخشك شد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سفید کردن چه بر سر دندان‌ها می‌آورد؟ عضو هیات مدیره دندانپزشکان عمومی ایران گفت: سفید کردن دندان باعث بروز حساسیت‌های شدید و فرسایش دندان‌ها می‌شود.
توصیه‌های مهم پس از پرخوری اغلب ما در بسیاری از اوقات تلاش می‌کنیم یک رژیم‌ غذایی سالم و ضدالتهابی حاوی مواد خوراکی متنوع را دنبال کنیم اما گاهی نیز هوس فست‌فودخوری به سرمان می‌زند در حالی که بدن نیز به طور طبیعی به این قبیل مواد غذایی ناسالم واکنش‌های التهابی نشان می‌دهد.
تاثیر ازدواج در چاقی زنان و مردان شاید از خواندن خبری که می‌خواهیم برایتان بگوییم خوشحال نشوید اما تحقیقات كارشناسان نشان می‌دهد که الگوی چاق شدن زنان و مردان بعد از ازدواج و طلاق متفاوت است. آنها معتقدند كه ازدواج و طلاق هر دو فاكتورهایی مضر برای اندازه دور كمر هستند چون زنان بعد از ازدواج و مردان پس از جدایی دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
چاقی، معضل قرن حاضر چاقی و اضافه وزن معضلی است که در دنیای امروز گریبانگیرمان شده و مشکلات زیادی را برای اکثر افراد جامعه بوجود آورده است، تا آنجا که چاقی را معضل قرن حاضر نام نهاده‌اند. شیوع چاقی در میان ایرانیان شدت بیشتری دارد و از این حیث توجه به آن، اهمیت فراوانی دارد.