نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه چاق شویم؟! دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق ...

  ظروف یکبار مصرف مناسب با مواد غذایی گرم کدامند؟ در ایام ماه محرم و صفر که بازار نذری داغ است، ظروف...

  چگونه كودك خود را به خوردن سبزیجات تشویق كنیم؟ متخصصان تغذیه اطفال پیشنهاد می‌كنند كه اگر قصد دار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اختلاف دو وزارت خانه بر سر آمار تولید و عرضه تراکتور وزارت جهاد کشاورزی معتقد است، عطش بازار تراکتور به عرضه پایین برمی‌گردد اما وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص می‌گوید، بین آمار نیاز بازار و تقاضا اختلاف وجود دارد.
19 گام تا لاغری و کاهش وزن اضافه وزن و چاقی از مشكل‌‌هایی است كه افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش‌های مختلفی هم برای كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد كه البته همگی آنها اصولی و صحیح نیستند.
نکاتی کلیدی برای پخت سالم ترین و خوشمزه ترین کباب ها لقمه: بیشتر خانواده های ایرانی به بیرون رفتن علاقه زیادی دارند، رفتن به طبیعت و درست کردن غذاهایی مانند کباب است اما اینکه بهترین، سالم ترین و خوشمزه ترین روش برای پخت انواع کباب چیست، سوالی است که در ادامه با اشاره به نکته هایی کوتاه و کاربردی به آن پاسخ خواهیم داد ...
غذاهای قهرمان پرور کدامند؟ نگاهی داریم به رژیم غذایی 14 قهرمان انیمیشنی محبوب و بیماری هایی که با پیروی از این رژیم غذایی به احتمال زیاد از آنها دور می مانند. در کنار هر کدام از مواد غذایی که آنها در ذهن ما جا انداخته اند، یک دستور غذایی ساده و خوشمزه هم ما پیشنهاد داده ایم.