نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف سوپ و آش بعد از شیمی درمانی فراموش نشود یک متخصص خون و آنکولوژی با تاکید بر ضرورت مصرف یک ...

  ویتامین ضروری برای سالمندان را بشناسید منابع گیاهی فاقد این ویتامین می باشند.

  آنتی بیوتیک جدیدی به نام بادنجان بادمجان دارای ترکیباتی است که از انواع عفونت های ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قرص‌های لاغری واقعا معجزه می‌كنند؟ این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است‌، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی‌كردن و از راه‌های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یك شبه طی كنند و هستند كسانی كه از این افراد به راحتی سوءاستفاده می‌كنند اما برای سود بیشتر آن‌ها اجازه ندهید تا از شما سوءاستفاده شود.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
ناگفته هایی از وضعیت صنعت چاپ در کشور /لزوم توجه به صنعت بسته بندی پایگاه خبری لقمه: عدم پذیرش و باور به اینکه بسته‌بندی ارزش افزوده‌ی فوق‌العاده برای محصول ایجاد می‌کند، عمدتاً به این امر به عنوان یک هزینه سربار نگاه شده و همیشه قیمت‌ها در بخش چاپ سرکوب شده است و صنعت چاپ کشور را با مشکل مواجه کرده است.
چرا باید دور هم غذا بخوریم؟ بچه که بودیم، جمعه‌ها برایمان روز دیگری بود. پدر و مادر، خواهرها و برادرها همگی کنار هم سرسفره می‌نشستیم. صبح جمعه یا املت داشتیم یا نیمرو با سنگك داغ. ظهر بوی خورش قورمه‌سبزی مستمان می‌کرد.