نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عادت‌های ضدسلامت در تعطیلات عید متاسفانه بیشتر ما ایرانی‌ها آن‌طور که باید از تعطی...

  اینها را در مایکروویو قرار ندهید!! برخی از این ظروف رگه هایی از آهن در داخل رنگ و یا ...

  هورمون‌درمانی در باشگاه‌های بدنسازی؛ معجزه یا تقلب؟ دكتر كیمیاگر گفت: این روند می‌تواند ماهی یک کیلو ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه از اضافه وزن جلوگیری کنیم؟ حتی یک جست‌وخیز ساده، دویدن یا طناب زدن هم می‌تواند خوب و مفید باشد. برای داشتن فعالیت بیشتر، به جای آسانسور از پله استفاده کنید یا قسمتی از مسیر خانه تا مدرسه یا محل کار را پیاده طی کنید.
چاقی در کودکی زمینه ساز بروز همه این بیماری‌ها پایگاه خبری لقمه: رئیس پنجمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: سن ابتلا به عوارض ناشی از چاقی (دیابت و فشارخون) به حدود ۱۰ تا ۱۹ سال رسیده است.
عامل جلوگیری‌كننده از ابتلای افراد به سرماخوردگی كارشناس تغذیه آزمایشگاه كنترل غذا دارو دانشگاه علوم پزشكی فسا گفت: تغذیه سالم علاج و عامل جلوگیری‌كننده از ابتلای افراد به سرماخوردگی است.
وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.