نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  آبغوره فشار خون را کاهش نمی‌دهد هرچند گنجاندن آبغوره و سرکه در رژیم غذایی خوب است ...

  آلودگی هوا خطر كمبود ویتامین D را در نوزادان تشدید می‌كند نتایج یك مطالعه جدید نشان می‌دهد كه تماس مادران با...

  خوردن در حین راه رفتن سبب افزایش وزن و چاقی می‌شود خوردن در حین حرکت و راه رفتن می تواند منجر به افزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با آشپــزی هم می توان ثروتمند شد لقمه: دنیای آشپزی با عطرها و رنگ‌هایش هر كسی را می‌تواند به سوی خود جلب كند. شاید كمی دور از ذهن باشد كه آشپزی به عنوان یك حرفه، راهی برای ثروتمند شدن باشد اما در دنیای خوش طعم آشپزی، این اتفاق به كرات افتاده است.
شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.
چگونه در دوران بارداری چاق نشویم؟ اگر وزنی بیش از آن چه پزشک توصیه کرده بود به دست آوردید، با پزشک راجع به آن صحبت کنید. در بیشتر موارد باید تا زایمان صبر کنید و پس از آن وزن اضافی را کاهش دهید.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.