نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  در زمان امتحان، قهوه، شکلات و نوشابه ممنوع! به زمان امتحانات نزدیک می‌شویم... دلشوره و دلشوره....

  مصرف زیاد زرده تخم مرغ باعث سکته قلبی می‌شود لقمه: مطالعات جدید محققان کانادایی نشان داد که مصر...

  رابطه وزوز گوش با تغذیه یکی از مشکلات شایع شنوایی، وجود صداهای زائد و اذیت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با گرفتن این رژیم های لاغری مرگتان حتمی است! تب لاغری تب تندی است. خیلی‌ها حال و حوصله وزن كم كردن طی چند ماه را ندارند و دلشان می‌خواهد یك‌شبه ره صدساله را طی كنند. از سویی نه می‌توانند جلوی خوردنشان را بگیرند و نه طاقت گرسنگی دارند...
یک جرعه چای ترش، صد جرعه زندگی شیرین مطالعات نشان داده‌اند چای ترش در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش، روند کاهش وزن را تسهیل می کند.
علت پنهان ناتوانی جنسی همسران آمارها نشان می‌دهد امروزه درصد زیادی از همسران به دلیل اختلالات و ناتوانی جنسی شریک زندگی‌شان، به بهانه‌های مختلف از ادامه زندگی مشترک سرباز می‌زنند. اختلالاتی که اغلب درمان‌پذیر بوده و اصل اساسی آن آگاهی از علل پیدایش و پشتکار در مهار و مداوای آن است.
سر و دست شکستن برای لاغری مرحله‌ای که در اثر آن انرژی ذخیره‌ای در بدن انسان که معمولاً به شکل بافت چربی است بسیار زیاد می‌شود را چاقی می‌گویند. کم‌تحرکی سالانه جان دو میلیون فرد چاق را در جهان می‌گیرد این در حالی است که، پژوهش‌ها نشان می‌دهد 58 درصد مردم جهان از کم‌تحرکی رنج می‌برند که این امر، عامل مشترک نخست در بیماری‌های دوران معاصر به شمار می‌رود.