نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه بیماران PKUدر مواقع اضطراری پایگاه خبری لقمه: عفونت، سرماخوردگی، اسهال، تزریق ...

  غذاهای عضله آور برای مردان بسیاری از افراد با وجود ورزش های مستمری که انجام م...

  کنترل فشارخون با گوجه فرنگی گوجه فرنگی خواص مغذی متعددی دارد که در ادامه به تع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

باشگاه توسعه کسب و کار یونسکو ادعای سرطان زا بودن کلوچه نادری را رد کرد به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر سرطان زا بودن محصولات کلوچه نادری به نقل از یک نشریه آلمانی، پس از بررسی‌ها و آزمایشات لازم، سلامت این محصول، بار دیگر تایید شد.
«آردگیز گردانی» آیین سنتی هرمزگانی ها در نیمه شعبان «آردگیز گردانی» از آیین های سنتی در استان هرمزگان است که براساس آن ذوستداران اهل بیت(علیهم السلام) در شب میلاد امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) برای سلامتی آن حضرت، نذورات توزیع می کنند.
بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.
بهترین راه جلوگیری از آفت‌زدگی حبوبات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مخلوط مواد شیمیایی مانند جوهر نمک و جرم‌بر با فرآورده‌های سفید کننده به دلیل تولید بخارات و گازهای بسیار سمی و خفه کننده، جداً خودداری کنید.