نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  مصرف فست فودها به كبد كودكان آسیب می رساند كارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  رعایت تعادل در تغذیه بعد از ماه رمضان پایگاه خبری لقمه: در ماه رمضان به علت کم شدن وعده...

  ضررهای مصرف آب هنگام غذا خوردن یک مشاور تغذیه با بیان اینکه نباید قبل، حین و بعد ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سرطانزا بودن پسته تازه چقدر صحت دارد؟ در حالی که اتحادیه خشکبار خبر از سرطانزا بودن پسته تازه می‌دهد که انجمن پسته به‌عنوان تولیدکننده و صادرکننده این محصول این اظهار نظر را حاصل بی‌اطلاعی می‌داند.
علل چاقی دختران چیست؟ در این روزگار که هر روز تعداد آدم‌های چاق بیشتر از لاغرها می‌شود، محققان پیوسته در حال پژوهش و انجام آزمایش‌های مختلف هستند تا علت چاق شدن افراد را تشخیص داده و بتوانند براساس این نتایج، راه‌های درمان‌ موثرتر و سریع‌تر این معضل را پیدا کنند.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
آیا رژیم سیب و تخم‌مرغ لاغر می‌کند؟ رژیم غذایی «سیب» و کاهش 4 کیلوگرم وزن در 5 روز، رژیم لیمو و شکست دادن سرطان در 30 روز، با رژیم قارچ در هر 10 روز 3 کیلو لاغر شوید، رژیم تخم‌مرغ و عسل، رژیم قهوه، رژیم چای و خرما و .... این اسامی را بارها و بارها از زبان دوستان می‌شنویم یا در اینترنت می‌خوانیم.