نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای غیر خانگی آهن کافی ندارند یک کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: مصرف ن...

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  پرخوری پس از ماه رمضان ممنوع لقمه: در روزهای اول پس از ماه رمضان، از مصرف غذاها...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گیاهان خطرناک برای زنان باردار یکی از زمان‌هایی که به هیچ وجه نباید دارویی گیاهی را بدون مشاوره با پزشک مصرف کرد، دوران بارداری است.
با مصرف نوشابه های رژیمی، در دراز مدت چاق تر می شوید یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با هشدارنسبت به اثرات سوء طولانی مدت مصرف نوشابه های رژیمی خاطرنشان کرد:« مصرف نوشابه های رژیمی آستانه چشایی فرد را بالا می برد و فرد تمایل بیشتری به مصرف مواد شیرین پیدا می کند در نتیجه نه تنها موجب کاهش وزن نمی شود بلکه موجب افزایش وزن و به دنبال آن بروز بیماری های متابولیک می شود.»
تغذیـه صحیح بـرای پـدر شدن ناباروری تقریبا 15درصد از تمام زوج‌های جوان را درگیر کرده است که تقریبا نیمی از دلایل ناباروری‌ها مربوط به اختلالاتی در سیستم تولید مثلی مردان است.
از همین امروز این خوراکی‌ها را نخورید/تغییر الگوی مصرف چیست پایگاه خبری لقمه: برای سلامتی بدنمان بهتر است مواد غذایی و نوشیدنی‌های مضر را بشناسیم و بدنمان را در معرض خطر ابتلا به بیماری‌ها قرار ندهیم.