نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تندخویی با مصرف غذای سرخ شده یک متخصص تغذیه گفت: یکی از روش‌های تأمین آرامش روا...

  آغاز غذای کمکی به شیر خواران پایان 4 ماهگی شیر خوار در پایان ماه 4 و 5 ماه باید در کنار شیر م...

  حرارت،خواص ماهی را کم نمی‌کند؟ ماهی جزو خوراکی‌‌هایی است که برای مصرف، حتما به پخ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
مُسکن هایی که بلای جان می شوند! این قرص‌ها قرار است دوست شما باشند، همدم‌هایی كه درد شما را آرام كنند و نگذارند اذیت شوید، اما گاهی خود آنها باعث می‌شوند كه مشكلاتی بسیار خطرناك پیش بیایند، شما باید حتما این نكته‌ها را در مورد مسكن‌ها بدانید.
پاکیزه‌خوری، فضیلتی اخلاقی در اقتصاد اسلامی یک استاد دانشگاه گفت: انسان‌های طالب روزی حلال از کارها و اعمالی که در آلوده کردن روزی حلال نقش دارند پرهیز می‌کنند.
قند خون پایین، احتمال بروز زوال عقل را افزایش می‌دهد تحقیقات جدید نشان داد پایین بودن قند خون در افراد سالخوردۀ مبتلا به دیابت نوع دوم ممکن است خطر بروز زوال عقل را افزایش دهد.