نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آهن موجود در گوشت قرمز سرطانزاست دانشمندان معتقدند سطح بالای آهن موجود در گوشت قرمز...

  آرام خوردن و درست جویدن غذا در توصیه های بهداشتی همیشه به خوردن غذا با آرامش و...

  رب‌های گوجه فرنگی غیر مجاز خانگی با نگهدارنده فراوان پایگاه خبری لقمه: مدیر آزمایشگاه غذا و داروی دانشگ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دم‌كردنی محبوب ایرانی‌ها برای خیلی از ما ایرانی‌ها همیشه نوشیدن یك فنجان چای گرم بسیار دلچسب است؛ اما در سرمای دومین ماه پاییزی این لذت چند برابر می‌شود. البته نوشیدنی‌های گرم و سرد زیادی وجود دارد كه می‌توانیم در فرصت‌های مختلف از آنها استفاده كنیم ولی ایرانی‌ها از روزگاران قدیم به چای علاقه بیشتری داشته‌اند. شاید دلیلش این باشد كه چای یك نوشیدنی شرقی است.
خطر سنگ كلیه برای دیزی سنگی خورها یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد مصرف غذا در ظرو.ف سنگی خطر سنگ كلیه را افزایش می دهد.
هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.
خوراکی‌‌ها علیه اسـترس استرس ممكن است همه جا با شما باشد، مثل محیط كار، در هنگام رانندگی، در جشن‌ها و مراسم و یا حتی در منزل و زمانی كه اخبار ناخوشایندی ممكن است از طریق رادیو و تلویزیون به گوشتان برسد، اما در دنیای پرتنش امروز، چه كسانی ممكن است از استرس در امان باشند؟