نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با میوه ای برای شادابی پوست هلو غنی از ویتامین آ و پتاسیم است و با توجه به سای...

  خونریزی معده در مردان شایع‌تر است خون‌ریزی از مجرای گوارشی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی ...

  روش صحیح مصرف گوشت اگر چه علم ثابت کرده است که گیاه خواری در حفظ سلام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
آیا با داروهای ماهواره ای لاغر میشویم؟ رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران تاکید کرد :« اغلب دارو های لاغری به صورت قاچاق وارد کشور می شوند که متاسفانه اساس این دارو ها بر دفع آب بدن و تحلیل عضلات است که در نهایت مصرف این داروها باعث لاغری صوری می شود
این داروها استخوان را پوک می کند کورتن ها معمولا داروهایی هستند که علیرغم محاسنی که دارند باعث پوکی استخوان می شوند.این قبیل دارو ها بایستی توسط پزشک معالج تجویز شده و تحت نظر وی مصرف شود.
بدترین و بهترین پیش غذاها را بشناسید فریب ظاهر زیبای پیش غذاها را نخورید، چرا که برخی از این پیش غذاهای زیبا، درون خود غول کالری را پنهان کرده اند.