نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  علل شایع کم اشتهایی کودکان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مصرف ش...

  آشنایی با خواص سالم‌ترین روغن‌های خوراکی متخصصان تغذیه اخیراً فهرست هشت مورد از سالم‌ترین ر...

  بهترین روش پخت ماهی هدف از خوردن ماهی چیست و چرا مصرف حداقل 2 وعده گوش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این داروها استخوان را پوک می کند کورتن ها معمولا داروهایی هستند که علیرغم محاسنی که دارند باعث پوکی استخوان می شوند.این قبیل دارو ها بایستی توسط پزشک معالج تجویز شده و تحت نظر وی مصرف شود.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.
روغنی برای مقابله با آلزایمر و سرطان روغن هسته انگور حاوی اسیدهای چرب با یک باند دوگانه است و به روغن زیتون شباهت زیادی دارد.
شیرینی سوهان با گرانی‌ تلخ شد سوهان قم همواره یکی از شیرینی‌های سنتی کشور است و مانند باقلوای یزد، گز اصفهان، مسقطی شیراز و سوغات‌های خوش طعم سایر نقاط کشور دوستداران و خریداران ملیونی خود را داشت، اما مدتی است که قیمت بالای سوهان هم موجب نگرانی تولید کننده و هم نا رضایتی خریداران شده است.