نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کباب نخورید! نتایج پژوهش جدید نشان می دهد که مصرف گوشت کباب شده...

  کودکان به نوشیدن چای عادت نکنند کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: ع...

  مغز با صبحانه بیدار می‌شود همواره شنیده‌ایم که پزشکان از صبحانه به عنوان مهم‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط استرس با مشکلات گوارشی پایگاه خبری لقمه: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست‌ دادن اشتها شود.
چرا در رستوران‌ها و هتل‌های ایرانی غذاهای محلی عرضه نمی‌شود؟ یک فعال حوزه گردشگری معتقد است غذای ایرانی نه تنها چیزی از غذاهای کشورهای مشهور کم ندارد، بلکه حرف بسیاری برای گفتن دارد اما گردشگری ایران متولی ندارد و هر روز شاهد یک مدیر و یک تصمیم است.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی پایگاه خبری لقمه: آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی به از دست رفتن ویژگی های ارگانولپتیکی، ارزش تغذیه ای، ایمنی و بازار پسندی یا مطلوبیت مواد غذایی، فساد مواد غذایی گفته می شود که به سه دسته فساد شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی طبقه بندی می گردد.