نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی كه باید آنها را بیشتر خورد تنوع محصولات و مواد غذایی و فلسفه خوردن غذاها، نشا...

  خوردنی‌های مفید برای کبد چرب از آنجا که بیماری کبد چرب از جمله بیماری‌های خاموش...

  چرا مردان باید میوه های توت مانند مصرف کنند؟ محققان اظهار کرده اند که خوردن توت فرنگی ها، توت ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
غذاهایی که پیش از معاشقه نباید بخورید آیا امیدوارید که شام امشب، زمینه ساز یک عشق ورزی پر از شور و شیطنت خواهد بود؟
اولین رستوران را در نوزده سالگی راه اندازی کردم/ غذای ایرانی نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است پایگاه خبری لقمه: شایان شمس سرآشپز برتر سال 1395 مسابقه تلویزیونی دستپخت مسیر موفقیت را با تلاش اما سریع طی کرده است و معتقد است غذاهای اصیل ایرانی به دلیل ضعف اطلاع رسانی محجور مانده اند.
افزایش ریزش مو با چه خوراکی‌هایی اتفاق می‌افتد یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رفتارهای نادرستی در بین افراد وجود دارد که باعث بروز ریزش موی غیرطبیعی در افراد می‌شود، گفت: یکسری عادات تغذیه‌ای و رفتاری در مردم رواج یافته که به صورت ناآگاهانه انجام می‌شود و این امر باعث افزایش شمار بیمارانی که به علت ریزش مو به مطب پزشکان مراجعه می‌کنند، شده است.