نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راهکاری ساده برای کاهش درد رویش دندان در کودکان یک متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان با تاکید بر ...

  ۴۴ درصد مرگ و میرهای افراد با تغذیه ناسالم مرتبط است پایگاه خبری لقمه: پایگاه خبری لقمه: مدیر دفتر بهبو...

  نقش ویتامین D در سلامت بدن ویتامین D از جمله ویتامین‌هایی است که دریافت آن از...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ایران دومین تـولـیـدكـنـنـده پـستـه در جهـان سالانه حدود 600 هزار تن پسته در جهان تولید می‌شود كه ایران با تولید 200 هزار تن، اولین تولیدكننده این محصول به شمار می‌رفت اما از سال گذشته دومین رقیب تولید از ایران پیشی گرفت و كشورمان دومین تولیدكننده پسته شده است.
داستان چیپس: تولد چیپس به خاطر انتقام آشپز! دست خودمان نیست، در بسته‌اش را كه باز می‌كنیم و بوی سیب‌زمینی به مشام‌مان می‌خورد باید تا انتها پایش بایستیم، باید تمامش كنیم و هزار درود بر مخترع این خوراكی ترد كه زیر دندان‌مان خرد می‌شود، بفرستیم.
کاهش مصرف نمک برای بیماران قلبی مضر است/ ۸۵ درصد بیشتر در معرض مرگ یا بستری شدن پایگاه خبری لقمه: طبق یک مطالعه جدید، کاهش مصرف نمک در بیماران قلبی می تواند خطر مرگ یا بستری شدن در بیمارستان را برای آنها به همراه داشته باشد.
از کجا متوجه تازگی مرغ شویم؟ یکی از نکته‌های مهمی که می‌تواند نشان‌دهنده کهنه بودن مرغ باشد، ‌بوی نامطلوب قسمت زیر بال آن است. اگر می‌خواهید از تازه بودن مرغ مطمئن باشید، باید قسمت زیر بال آن را بالا بزنید و بو کنید. بوی بد این قسمت، حاکی از کهنه بودن مرغ است. در مواردی هم فساد مرغ، از نوک بال‌های آن شروع می‌شود.