نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ورزش رمز سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: دلایل زیادی وجود دارد که باعث کم...

  آیا نوشابه های انرژی زا واقعا موثرند؟ لقمه: بر اساس یافته های یک تحقیق جدید، احتمال دارد...

  بهترین زمان مصرف کله پاچه غنی از ویتامین B۱۲ است که طرفداران بیشتری هم دارد....

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
با این صبحانه وزنتان کاهش می‌یابد مصرف صبحانه غنی از پروتئین موجب سرکوب هورمون‌های مسئول اشتها می‌شود.
آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟/با بهترین روش های فریز کردن مواد غذایی آشنا شوید آیا فکر می‌کنید خوراکی‌های منجمد در مقایسه با محصولات تازه ارزش غذایی کمتری دارند؟ آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است وقت آن رسیده که با این باور نادرست خداحافظی کنید. همه چیز به همین سادگی نیست. چون فریز کردن مواد غذایی شرایط خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، روی ارزش غذایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در این باره توضیح می‌دهد.
هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی موثر دارد پایگاه خبری لقمه: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی اساسی دارد و سازمان محیط زیست از برپایی ششمین جشنواره فیلم سبز حمایت می کند.