نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با میوه ای برای شادابی پوست هلو غنی از ویتامین آ و پتاسیم است و با توجه به سای...

  10 توصیه برای هضم بهتر غذا همه ما در طول زندگی با مشکلات گوارشی مواجه می‌شویم...

  پنیر و مینای دندان پنیر از خورده شدن مینای دندان جلوگیری می‌کند.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
یا مصرف مارگارین ضرر دارد؟/تفاوت های کره حیوانی و گیاهی پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس صنایع غذایی گفت: مارگارین بسته به کیفیت ماده اولیه و تکنولوژی به کار گرفته شده در فرآیند فرآوری می تواند ارزش غذایی خیلی خوب تا خیلی بد داشته باشد.
خوراکی‌های ضد استرس را بشناسید پایگاه خبری لقمه: «غذای راحت»،«غذای آرام بخش»؛ آیا با این دو اصطلاح آشنا هستید؟ فکر می کنید میان این دو نوع غذا چه تفاوتی وجود دارد؟کدام یک می تواند قدری از استرس ها و تشویش های زندگی امروز را کم کند؟
این مرغ عزیز را چگونه بخوریم؟ همیشه کارشناسان و متخصصان علوم غذایی، مرغ و ماهی را بهترین جایگزین گوشت قرمز معرفی می‌کنند و ورود آن به برنامه غذایی خانواده را عادت مناسبی می‌دانند، اما موضوعی که کمتر به آن پرداخته می‌شود، نوع طبخ مرغ است که در عین تنوع بخشیدن به طعم، می‌تواند آن را سالم یا ناسالم کند‌.